|||
|||

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..
..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------_------

13 iunie 2008

INTERVIU / Citeste o discutie nonconformista purtata de Cosmin Tabultoc cu vedeta "fanionului" Andrei Porfireanu

Este locul 9 in campionat un rezultat satisfacator pentru FC Botosani ?

Andrei Porfireanu: Nu pot sa zic ca e un rezultat satisfacator pentru FC Botosani ..noi ne-am dorit sa terminam macar in primele 5...nu s-a putut mai mult in momentele acelea....

Cum ai caracteriza in 3 cuvinte prestatia echipei din acest sezon?

Andrei Porfireanu: Aici nu stiu ce sa iti raspund………

Finalul de sezon a fost foarte agitat. V-a afectat in vreun fel acuzatiile presei in privinta jocului slab?

Andrei Porfireanu: Presa nu are nici o legatura cu ceea ce sa intamplat in vestiarul echipei...Am avut 5 infrangeri consecutive...Dar ultimile 3 jocuri sau cel putin 2 am demonstrat ca suntem o echipa care poate bate pe oricine, asa ca nu putem zice ca a fost un final agitat.

Cum v-aţi înţeles cu antrenorul Leo Grozavu?

Andrei Porfireanu: Ce pot sa zic, ne-am inteles bine cu el……..

Cum te simti la FC Botosani?

Andrei Porfireanu: Ma simt foarte foarte bine, am niste colegi de nota 10.

Ce obiectiv v-ati propus pentru sezonul viitor ?

Andrei Porfireanu: Inca nu ne-am propus nimic...trebuie sa avem discutii pt sezonul viitor...dar ca orice botosanean cred ca ne propunem PROMOVAREA !!!

Care este echipa la care visezi să joci şi de ce?

Andrei Porfireanu: Mai intai vreau sa joc pentru FC Botosani si dupa aia o sa incep sa visez...dar mai intai sa am jocuri in picioare la Botosani..asta e cel mai important...

Ce parere ai de www.botosaneni.ro ?

Andrei Porfireanu: Este foarte reusit…chiar citesc des stirile.

Si la final,un pronostic pentru Romania-Olanda ?

Andrei Porfireanu: Dupa 2 egaluri cu campioana italia si vicecampioana franta cred ca batem cu 2-1 (Daniel Niculae si Tamas)

Niciun comentariu: