|||
|||

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..
..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------_------

19 decembrie 2007

IN SFIRSIT VICTORIE / Asta-i pofta ce am poftit eu!!!!!


Dupa 8 luni de lansare proiectului meu de nisa, www.fcbotosanionline.blogspot.com transformat intre timp in www.botosaneni.ro, mi-am satisfacut in sfirsit orgoliu si am devenit cel mai important site de fotbal de la nivelul judetului Botosani (1.500 de vizitatori pe saptamina), depasind pagina de web a gruparii locale (www.fcbotosani.ro).


PS - Am reusit sa supar (impreuna cu Miron) cu acest site aproape "jumatate de planeta" (exagerez), dar am invatat un lucru: daca nu esti totalmente independent, ai o mare problema... Si oricind pot aparea repercursiuni din partea unui x sau unui y.

Cam astea ar fi invatamintele trase dupa 8 luni de activitate...
"Nu fiti sclavi, ginditi si exprimati-va liber"... bine, daca va permiti normal... daca nu asta-i viata, incercati data viitoare

Niciun comentariu: