|||
|||

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..
..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------_------

2 noiembrie 2007

M-am indragostit!!!! Am vazut o poza si gata....

Ea e Alinuta.... Amica mea intimplatoare de pe mess din Galati

Eram la "munca" intr-o simbata dimineata pe ID de mess al amicului Miron si ia uitati peste cine am dat...

Are nevoie de doar citeva retusuri pentru a fi o diva, dar avind in vedere ca are numai 17 ani mai are timp destul... N-am mai vazut de mult o fata atit de frumoasa in stare pura.

Niciun comentariu: