|||
|||

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..
..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------_------

24 noiembrie 2007

ALEGERI / Eu votez cu Gigi Becali.... Ce-o fi asa senzational...


Deja am fost pus la stilpul infamiei.... Toata lumea observ ca are o problema cu nea Gigi... Dar asta nu e vreo noutate... Doar nu sunt, eu Gica contra... Si mereu mi pun pe toti in cap... Normal pentru sunt frumos si destept (si foarte modest... se vede din text ... NU?) ...
PS - De ce nea Gigi? Din ratiuni sentimentale.... E foarte simplu... Ii sunt dator... M-a facut de prea multe ori bucuros cu Steaua ca sa nu-i dau un vot... Desi realist vorbind poate n-ar prea merita...
La referendum sunt contra... Desi varianta lui nea Base nu-mi displace... Dar in mod sigur ne mai trebuie putina maturitate ca sa o aplicam, iar acum ar face mai mult rau decit bine... Opinez ca cel mai oportun pentru "ros-galben-albastrii" din interiorul romanismului ramane lista... (adica partidul, nu omul)... Pentru a alege oameni trebuie sa ai constinta si noi nu prea avem...

Niciun comentariu: