|||
|||

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..
..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------_------

21 octombrie 2007

OPINIE / AZI SUNT SUPORTER: "FORZA CALISTRU"

NELU TIBICHI are dreptate la nivel de principiu, dar greseste in problema scandalurile... Din contra acestea sunt toata sarea si piperul campionatului... Chiar nu inteleg de ce il acuza pe Mihai Calistru pentru scandaluri, ba din contra ar trebui sa-l felicite ca a scos involuntar astfel din anonimat LIGA a 4-a, deoarece exista doar doua modalitati de a promova competitia... MIZIND PE VALOARE (nu e cazul ca e saracie lucie - echipele n-au bani nici de spaga, credeti-ma) sau promovind conflicte hazlii pentru a construi citeva personaje.

PS - ACUM TREBUIE SA RECUNOSC CA NICI NEA CALISTRU nu e cel mai priceput manager, deoarece habar n-are sa-si promoveze competitia pe care o organizeaza. Sincer cred ca ar trebui pe linga seful AJF sa vina unul tinar, ca manager (gen NONI ZAHARIA) care sa promoveze competitia ca nu-i mare lucru... FACE un site pe "prietenie", plateste 4 euro pe luna pentru un server, se imprieteneste cu ziaristii din oras si le da informatii pe tava. CA PREA SE JOACA INTR-UN ANONIMAT TOTAL... Sincer sunt multe echipe de la care nici eu nu stiu pe nimeni si pot sa zic ca ma ocup de fenomen ( in fiecare duminica) de la inceputul sezonului.

2 comentarii:

mihai spunea...

Foarte interesant blogu tau, ca si botosaneni.ro, de altfel. Eu sunt din comuna Siriu, jud. Buzau, si avem si noi echipa aici. Mi se pare extraordinar ce faci tu pt fotbalul din judetul tau si m-ar interesa o colaborare. Sa-mi dai niste sfaturi, ceva sa pot promova si eu echipa Soimii Siriu. De asemenea, vroiam sa te mai intreb, eu sunt clasa a XII a si ma gandeam sa dau la jurnalism. Tu ce mai sfatuii?

| spunea...

intra pe ID meu de mess ca_radulescu